Helsen NV kent graag jouw mening!

Beste klant,
Een tijdje geleden heeft u ons gecontacteerd omdat u te maken had met een schadegeval.
Met deze korte vragenlijst zouden wij als Helsen NV graag te weten komen in welke mate u tevreden was over onze dienstverlening. Op deze manier hopen wij – met uw hulp – onze diensten nog beter te kunnen afstemmen op uw behoeften.

Het beantwoorden van onderstaande vragen zal maximaal 2 minuutjes van uw tijd vragen.

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!
Het Helsen-Team




    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDENNIET VAN TOEPASSING

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    ZEER ONTEVREDENMINDER TEVREDENNEUTRAALTEVREDENZEER TEVREDEN

    Nog suggesties?
    Tot slot: heeft u nog suggesties tot verbetering van onze dienstverlening? Of wil u nog opmerkingen maken? Uw feedback helpt ons echt vooruit!

    Indien u uw feedback liever rechtstreeks doorgeeft aan één van onze verantwoordelijke agenten, laat dan hieronder uw naam en e-mailadres of telefoonnummer achter. Zij zullen u dan zelf contacteren.

    Indien u niet gecontacteerd wil worden hoeft u uw contactgegevens niet in te vullen. Uw feedback is dan volledig anoniem.

    Ja, ik zou graag gecontacteerd worden om de afhandeling van mijn dossier verder eens te bespreken.

    Wij doen meer dan je polis opmaken. Wij analyseren je risico's en volgen je gezins-en/of bedrijfssituatie op de voet. Onze ervaring in verzekeringen hielp al duizenden klanten.

    Maak nu een afspraak