Vervaldagbericht niet ontvangen?

Misschien overkwam het u ook. U kreeg een herinnering in de bus van KBC voor een bepaalde polis terwijl u het vervaldagbericht niet eens had gezien…

Vanuit ecologische overwegingen stuurt KBC u per 1 januari de vervaldagberichten van uw verzekeringen niet meer op per post, maar wel via een bericht in uw KBC-Online.

Wenst u uw vervaldagberichten toch terug per post te ontvangen?

Er zijn 3 mogelijkheden om dit op een eenvoudige manier te regelen:

  1. U stelt dit zelf in via uw online
    U gaat naar uw Cliëntgegevens (bovenaan menu links)
    Daar klinkt u bovenaan op de tab “communicatie”, nadien onderaan op “wijzgigen”
    Dan krijgt u onder uw contactgegevens een overzicht zoals hieronder. Klik hier achter “Brieven en berichten” het bolletje voor “per post” aan, klik daarna op bewaren
  2. U belt naar home banking center op het nummer 016 43 25 07
  3. U laat het ons weten en wij zorgen voor de registratie

 

Wij doen meer dan je polis opmaken. Wij analyseren je risico's en volgen je gezins-en/of bedrijfssituatie op de voet. Onze ervaring in verzekeringen hielp al duizenden klanten.

Maak nu een afspraak

helsenverzekeringen

#WeZijnErbij

helsenverzekeringen
Follow on Instagram
This error message is only visible to WordPress admins
Error: Connected account for the user helsenverzekeringen does not have permission to use this feed type.